Reference
Reference
V tej rubriki sem »na grobo« zbrala svoje dosedanje dejavnosti na strokovnem področju. Tukaj izveste, katere članke in zapise, objavljene na blogu, sem do zdaj ustvarila. Prisluhnete lahko podkastom – avdiozapisom, v katerih sem sodelovala. Dodala sem tudi nekaj suhoparnega branja 😊 – seznam seminarjev, ki sem se jih udeležila in certifikatov, ki sem jih pridobila. Želim vam prijetno raziskovanje.
ČLANKI
- Čarovnija čuječega učnega okolja (MINDfulness, 2017) http://www.eduvision.si/Content/Docs/2017/Zbornik%20prispevkov%20MINDfulness%202017_SLO2.pdf (stran 203)
- Program Bal-A-Vis-X kot učitelj čuječnosti (MINDfulness, 2019) http://www.eduvision.si/Content/Docs/Zbornik%20prispevkov%20MINDfulness%202019.pdf (stran 127)
- Podpora otroku z ADHD pri samoregulaciji vedenja (RIS, 2020) https://www.ris-r.si/data/attachment/a5d907c1122676441ed98f3c6b33c94e6fb0bb97/1611840977Bilten_Izzivi_in_te_ave_sodobne_dru_be_2020.pdf (stran 503)
- Pozitivna klima kot temelj preprečevanja nasilja v razredu (DZBS, 2020) https://www.forbetterworld.si/wp-content/uploads/2020/03/Zbornik-strokovnih-%C4%8Dlankov-mednarodne-konference-Stop-nasilju-2020.pdf (stran 346)
- Drugačnost nas bogati (2020) http://cirius-sc.si/wp-content/uploads/STROKOVNI-CENTER-ZA-SKUPNOSTNO-SKRB.pdf (stran 133)
- Program Bal-A-Vis-X za osebe z gibalno oviranostjo (2020) https://cirius-sc.si/tjasa-islamcevic-lesnik-program-bal-a-vis-x-za-osebe-z-gibalno-oviranostjo
- Smart Notebook kot motivacijsko sredstvo za poučevanje otrok na daljavo (2020) http://www.eduvision.si/Content/Docs/Zbornik%20prispevkov%20EDUizziv_November_20.pdf (stran 479)
- Inovativni pristopi (2021) http://cirius-sc.si/inovativni-pristopi
ZAPISI, OBJAVLJENI NA BLOGU
- Vpliv digitalne tehnologije na otrokov razvoj (2021) https://nestology.eu/vpliv-digitalne-tehnologije-na-otrokov-razvoj
- Priprava na vstop v novo šolsko leto (2022) https://go2school.com/blog/priprava-na-vstop-v-novo-solsko-leto-b32.html
- Orientacija v času otroku vlije občutek varnosti v šolskem prostoru (2022) https://go2school.com/blog/orientacija-v-casu-otroku-vlije-obcutek-varnosti-v-solskem-prostoru-b33.html
- Orientacija v prostoru je nepogrešljivi del pouka (2022) https://go2school.com/blog/orientacija-v-prostoru-b34.html
- Delovne navade odpirajo marsikatera vrata uspeha (2022) https://go2school.com/blog/delovne-navade-odpirajo-vrata-uspeha-b35.html
- Smernice za podporo otroka pri razvijanju samostojnosti (2022) https://go2school.com/blog/smernice-za-podporo-otroka-pri-razvijanju-samostojnosti-b37.html
PODKASTI
- POGOVOR Z OTROKOM: https://www.buzzsprout.com/918370/8312682-pogovor-z-otrokom?client_source=small_player&iframe=true&referrer=https%3A%2F%2Fwww.buzzsprout.com%2F918370%2F8312682-pogovor-z-otrokom.js%3Fcontainer_id%3Dbuzzsprout-player-8312682&player=small&fbclid=IwAR1ZtBAC4j7qQccxNzoTKw11SxHPZNhGhEHPnjYgdgOS7uiZx0SCw6L-21o
- TRMA: https://www.buzzsprout.com/918370/5943910-trma?fbclid=IwAR2tOExKy-zlwcIa0y0Cjtk3h4kExe7NQDFxlArKScca0arvwlk5WZKfGak UVAJANJE V
- VRTEC: https://www.buzzsprout.com/918370/5516584-uvajanje-v-vrtec?fbclid=IwAR0GfuXeMt8O3PEEwHTkAt9Ur9k_3JJID2Uc8NowCrp9sCkpkt11HiQORJ4
- UČENCI S POSEBNIMI POTREBAMI: https://open.spotify.com/episode/5ADtvNyw3LSg7ybCFzAI77?si=p-w8Xmb-QjaRqJnzRe4ogQ&nd=1
- UČENJE ZA ŽIVLJENJE: https://spelakresnik.com/epizoda-46-ucenje-za-zivljenje-s-tjaso-islamcevic-lesnik/
IZOBRAŽEVANJA IN CERTIFIKATI
- Nadomestna komunikacija v vzgojno-izobraževalnem procesu (C. K., 2011)
- Uvajanje strokovnih delavcev pripravnikov v pedagoško delo (ZRSŠ, 2012)
- TEACCH-certificat, strukturirano učenje (P. W., 2012)
- NTC-učenje – spodbujanje razvoja učnih potencialov za otroke v predšolskem obdobju (R. R., 2014)
- Pomoč otroku z motnjo branja in pisanja (CZKSG, 2014)
- Kaj sodobna nevroznanost lahko ponudi učiteljem (CIRIUS K., 2014)
- Gibanje je temelj za učenje in vsakdanje življenje (D. R., 2014)
- Vključevanje otrok z zmanjšano zmožnostjo gibanja v programe OŠ izobraževanja (CIRIUS K.; M. L., 2014)
- Vloga očeta in matere pri vzgoji in njuni medsebojni odnosi (A. P., 2015)
- Enoletno podiplomsko izobraževanje za strokovne delavce s področja avtizma v projektu Zora (2015–2016), v okviru tega:
- ZNAČILNOSTI AVTIZMA/DIAGNOSTIKA: doc. dr. Marta Macedoni - Lukšič, dr.med., spec. pediatrije
- NEURO-PSIHOLOŠKE ZNAČILNOSTI/DIFERENCIALNA DIAGNOSTIKA: dr. Sissel Berge Helvesvhou, spec. klin. psih. (Norveška)
- DUŠEVNO ZDRAVJE OTROK Z AVTIZMOM: Nataša Potočnik Dajčman, dr. med., spec. otroške psihiatrije
- ZNAČILNOSTI KOMUNIKACIJE: Nives Skamlič, prof. def., logopedinja
- TERAPEVTSKI PRISTOPI: Ana Bezenšek, prof. spec. in reh. ped.
- UČENJE IN ŠOLANJE: prof. dr. Jasmina Frey Škrinjar, prof. eduk.-rehab.
- SOCIALNO VKLJUČEVANJE: Monica Donnum, mag. soc. ved (Norveška)
- IZZIVI DRUŽINE, VZGOJA, PARTNERSTVO, PSIHOTERAPEVTSKA POMOČ: doc. dr. Sebastijan Kristovič
- VEDENJSKI PRISTOPI: Ana Bezenšek
- TEACCH: Mateja Šilc
- FLOORTIME: Sabina Korošec
- DIAGNOSTIKA AVTIZMA PRI ODRASLIH: Ajda Gazvoda
- LOGOTERAPIJA: Sebastjan Kristovič
- VEDENJSKO-KOGNITIVNI PRISTOPI: Ajda Gazvoda
- POMOČ STARŠEM IN DRUŽINI: Sebastjan Kristovič
- EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKE INTERVENCIJE I INKLUZIVNO OBRAZOVANJE: Jasmina Frey Škrinjar
- IGRALNA TERAPIJA: Tina Rehberger
- UPORABA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE (IKT) PRI DELU Z OSEBAMI Z AVTIZMOM: Mateja Šilc
- LONG-TERM OUTCOME IN ADULTS WITH ASD: Michael Lensing
- GROUP THERAPY AND PSYCHOEDUCATION FOR ADULTS WITH ASD: Kari Steindal
- FARMAKOTERAPIJA IN ZDRAVILSTVO: Marta Macedoni Lukšič
- POMOČ STARŠEM IN DRUŽINI: Ignac Schmidt
- QUALITY OF LIFE IN ADULTS WITH ASD: Michael Lensingž
- USE OF TECHNOLOGY TO IMPROVE DAILY LIVING OF YOUTH AND ADULTS WITH ASD: Kari Steindal
- DRUGA IZOBRAŽEVANJA IN CERTIFIKATI:
- Joga v šoli (DIF, 2017)
- Apple v izobraževanju (M. R., iStyle, 2017)
- iPad v praksi pri delu z otroki s posebnimi potrebami (M. Š., 2017)
- Socialno varstvene pravice (B. L., 2017)
- Formativno spremljanje (A. T., 2017)
- Team-Teach Certificate, de-eskalacija vedenja (H. K., 2017)
- Celostna obravnava otrok z avtizmom (M. M. L., 2017)
- Terapevtski pristopi pri otrocih z avtizmom (A. B., 2017)
- Osnove komunikacije, spremljanja, prilagoditev in metod poučevanja pri osebah s slepoto in slabovidnostjo (E. Š., 2017)
- Najnovejša spoznanja s področja razvoja otroških možganov (T. B. K., 2017)
- Formativno spremljanje (A. T., 2017)
- Spolna edukacija odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju v stanovanjski enoti (T. N., 2017)
- Aktivna udeležba mednarodni konferenci MINDfulness (Eduvision, 2017)
- Učno in vedenjsko zahtevni otroci (Eduvision, 2017)
- O lepem, grdem in empatiji na primeru telesa z gibalno oviranostjo (C. K., 2017)
- FOŠ, film in pogovor Svobodna šola (R. K., 2018)
- Izobraževanje o varstvu osebnih podatkov (P. O., 2018)
- Varna uporaba interneta (Š. R., Logout, 2018)
- Projekt Prehod na trg dela (J. P., 2018)
- Zgodnja obravnava otrok s PP (B. K., 2018)
- Vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami, študijsko srečanje (2018)
- Izobraževanje članov komisije za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami (2018),
- Bal-A-Vis-X (Avevita, 2018)
- Teoretična izhodišča ugotavljanja in obravnave specifičnih učnih težav (D. V., 2018)
- Metode in oblike pomoči učencem z učnimi težavami (D. V., 2018)
- Depresija pri otrocih (M. T., 2018)
- O lepem, grdem in empatiji (S. J., 2018)
- Spolna vzgoja za osebe s posebnimi potrebami v šoli za 21. stoletje (D. K. T., 2018)
- How to Teach Behaviour and How not to (K. F., 2018)
- Svobodna šola (R. K., 2018)
- Preverjanje in ocenjevanje znanja (I. M. B., 2019)
- Zgodnja obravnava otrok s posebnimi potrebami (B. K., 2019)
- Vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami, študijsko srečanje (2019)
- Aktivna udeležba na mednarodni konferenci MINDfulness (Eduvision, 2019)
- Prepoznavanje otrok z okvaro vida in vidne funkcije (IRIS, 2020)
- Učenje učenja (M. K., 2020)
- Aktivna udeležba na mednarodni konferenci Eduizziv (Eduvision, 2020)
- Aktivna udeležba na mednarodni konferenci Stop Nasilju (DZBS, 2020)
- Reasiliance Aproach for Violence Prevention (N. P. D., 2020)
- Learning To Be Human (B. H., 2020)
- Aktivna udeležba na konferenci Izzivi in težave sodobne družbe (RIS, 2020)
- Kako uspešno seštevati in odštevati, množiti, deliti z Numicon materialom (D. K., 2020)
- PECS level 1 certificat (PEC, 2021)
- Disleksija – motnja ali dar (Forum Media, N. S., 2021)
- Usposabljanje za uporabo vprašalnika o senzornih prelivih, VOP-SI (CZPS, 2021)
- Usposabljanje za uporabo preizkusa zaznavno-motoričnih sposobnosti, ZMS (CZPS, 2021)
- Usposabljanje za uporabo profila specifičnih učnih težav, SNAP-3 (CZPS, 2021)
- Dopolnilna in nadomestna komunikacija (M. P., 2021)
- Organska podlaga, ki determinira klinično sliko in kognitivne sposobnosti v primerih najpogostejših bolezni/stanj naših učencev in dijakov (M. O. K., 2021)
- Nevroznanstveni pogled na organske okvare CŽS (T. B. 2021)
- Psihološki vidiki otroka s posebnimi potrebami (V. K., 2021)
- Soočanje s stresom na delovnem mestu (A. S. 2021)
- Razvojni timi (N. Z., 2021)
- Inovativni pristopi podpore (S. K. in G. P., 2021)
- Projekt ONIRU (S. K. J., 2021)
- Razvoj otroka od spočetja do prvih razvojnih mejnikov (J. T. P., 2022)
- Vedenje otrok, učencev in dijakov – od razumevanja do učinkovitega soočanja (več izvajalcev, 2022)
- Delovne navade (M. J., 2022)
- Navodila za delo z ADHD (M. N., 2022)
- Uporaba aplikacije Kobi (U. L. 2022)
- Specifična znanja z vedenjsko-kognitivne terapije (DVKT,2023)
MNRI CORE IN TRAINING
-
MNRI® Archetype Movement Integration
-
MNRI® Dynamic and Postural Reflex Integration
-
MNRI® IPET Archetype Movement Integration
-
MNRI® NeuroTactile Integration
-
MNRI® Toolbox for Dyslexia
-
MNRI® Upper Limbs Reflex and Manual Skill Integration
ZAKLJUČENO USPOSABLJANJE SENZORNE INTEGRACIJE V PEDAGOGIKI PO JEAN AYRES
-
Zaključen MODUL 1 (oktober 2021)
-
Zaključen MODUL 2 (december 2021)
-
Zaključen MODUL 3 in izpit (september 2022)
- Načela sensory based intervencije v pediatriji (april-junij 2024)
USPOSABLJANJE BLOMBERG RHYTHMIC MOVEMENT
- 1. Zaključen LEVEL 1 (januar 2024)
- 2. Zaključen LEVEL 2 (januar 2024)
TERAPEVTSKO HRANJENJE (september 2024)
IZVEDENA IZOBRAŽEVANJA
- Motnje branja in pisanja (2014)
- Čuječnost v izobraževanju (2017)
- Prisluhnimo sebi, da bomo lahko otrokom (2019)
- Motorične aktivnosti za krepljenje vidnega in slušnega zaznavanja (2019)
- Programska oprema za delo z otroki s posebnimi potrebami (2019)
- Pregled veščin pri malčku, ki so pomembne za njegov nadaljnji razvoj (2021, 2022)
- Kako starši podpremo razvoj otroka do 1. leta starosti (2022, 2023)
- Gibalno oviran otrok gre v šolo (2023)
- Vzgoja otrok-priložnost, da spoznamo kdo smo in kaj želimo biti (2024)
- O procesu senzorne integracije (2024)
Avtorstvo knjige:
- S potepom v meni, Temi strah preženi https://www.yumpu.com/sv/document/view/63235565/s-potepom-v-meni-temi-strah-prezeni Avtorstvo zvezka s prilagoditvami za matematiko:
- Zvezek ZaBaVnO UčEnJe, števila do 100 https://www.instagram.com/stories/highlights/17897525651264815/
SODELOVANJE S POP TV
https://www.24ur.com/video?video=62453383
DRUGO V času študija:
- Zaključen tečaj plavanja po metodi Halliwick; – Brain Gym (J. T. P., 2010);
- Vedenjsko-kognitivna metoda branja- teorija in praksa.
- PRIDOBITEV NAZIVA PROF. SPECIALNE IN REHABILITACIJSKE PEDAGOGIKE: 2011 STROKOVNI IZPIT: 2012
- Članica komisije otrok za usmerjanje (2015–2019)
- Realizacija pedagoške prakse študentov SRP Nadzor,
- Članstvo v komisiji za Cankarjevo tekmovanje (2015)
- NAZIV MENTOR: 2017
- Spremljanje učencev na tekmovanju Računanje je igra (2018)
- Maraton pozitivne psihologije (november, 2019) NAZIV SVETOVALEC: 2020